Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,
o změně způsobu vytápění jsme uvažovali od chvíle, kdy teoreticky skončila životnost našeho předchozího kotle DAKON 24. Neustále jsme na internetu sledovali nové a nové typy kotlů a jezdili na výstavy, například do Lysé nad Labem, a z nich si přiváželi štosy prospektů na zateplování domů a jejich vytápění. Protože jsme spíše „váhaví střelci“ vydrželo nám to několik let. Poslední tři roky už jsem DAKON s dávno prošlou životností uměl obsluhovat pouze já. Na srazu Kostelců 2010 jsme navštívili stánek Vaší firmy a domluvili si návštěvu pana Poláka u nás doma aby nám poradil, který z nabízených kotlů si vybrat. K dispozici jsme měli k prostudování prospekty všech kotlů nabízených firmou esel technologies. Protože v té době byl ve sklepě nízký strop, zpracoval nám pan Polák na naše požádání orientační kalkulaci nákladů na dodávku a montáž kotelny ESTECH pro kotel BIOSTAR 15 FLEX se sníženým zásobníkem a BOX 5,2 . Jelikož jsme s manželkou oba důchodci byly pro nás náklady příliš vysoké. Přemýšleli jsme jak je snížit. Po poradě sesynem, zetěm a vnuky jsme se rozhodli že snížíme podlahu sklepa tak ,aby jeho výška vyhovovala instalaci kotle BIOSTAR 15 FLEX bez jakýchkoli úprav. BOX na pelety 2x2,5 m vyrobíme svépomocí. K němu byl dodán šnek 1+1 m a 2 ks rychlospojek pro plnění peletami z cisterny.
Za těchto podmínek šla cena na pro nás přijatelnou úroveň.
Objednali jsme náš vysněný kotel Guntamatic. K jeho montáži došlo v druhé polovině září. Do provozu byl uveden 27. 9.2010 . Od tohoto dne funguje k naší naprosté spokojenosti. Stejně tak jsme byli spokojeni s prací a přístupem montážních zaměstnanců, což jistě bylo patrno z našeho ohodnocení bodováním po uvedení topného zařízení do provozu.
Pouze zaškolení obsluhy kotle mi přišlo poněkud formální a rychlé. S programováním regulace provozu kotle se stále ještě seznamujeme prostřednictvím manuálu, bez něhož bychom to pravděpodobně nezvládli. I tak se domnívám že kdybychom neměli částečné zkušenosti s prací na počítači, museli bychom využít služeb třetí osoby s příslušným vzděláním (toto vyjádření je vztaženo hlavně k seniorům). Jinak začínáme s výhledem do budoucnosti šetřit na případné pořízení boileru na ohřev vody. V současnosti očekáváme vyřízení dotace, vývoj ceny pelet a životnosti zařízení (viz záruka na tlakovou expanzní nádobu 24 měsíců).
Pokud jde o vyjádření spokojenosti s řešením způsobu našeho vytápění, nelze se vyjádřit jinak než souhlasit s veškerou chválou, kterou uvádějí ve svých příspěvcích ostatní spokojení zákazníci Vaší firmy. Usnadňuje nám život zvýšeným pohodlím o jakém se nám v minulosti ani nesnilo (kde byl dříve uhelný prach je nyní čisto, nemusíme denně zatápět nebo přikládat, častěji objednávat palivo a fyzicky zajišťovat jeho skladování a přípravu (dřevo – řezání, štípání, atd.) , vynášet neustále popel, čistit kotel a komín). Toto vše znamená obrovskou spoustu ušetřeného času. K otázce zda toto řešení znamená zároveň i úsporu peněz se zatím neodvážím vyjadřovat, vzhledem ke krátké době provozu a vysoké počáteční investici . Pokud ale pro zákazníka platí rčení „čas jsou peníze“, tak si myslím že i v tomto ohledu se může vyjádřit kladně. Uspokojuje nás i doplňování informací o činnosti a novinkách nabízených s.r.o. esel technologies na internetu.
Z výše uvedeného vyplývá, že přátelům a známým řešení vytápění tímto způsobem vřele doporučuji.
S pozdravem

Ing. Vladimír Kalivoda, Kostelec nad Černými lesy, 6. 2. 2011

Datum publikování článku: 06.02.2011

copyright © esel – 2008